روند استرداد وجه و مرجوعی کالا:

در صورتی که خریداران از خرید خود به دلایل معقول همچون اشتباه در ارسال، نقص فنی و یا نقصان کالای ارسال شده ناراضی باشند می توانند با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و مشکل موجود را اعلام نمایند. پشتیبان فروش این فروشگاه از ایشان درخواست ارسال عکس از کالای دریافت شده و ثبت ایراد به شماره پشتیبانی را خواهد نمود، پس از آن پیک این فروشگاه جهت دریافت کالا مراجعه کرده و آن را از خریدار تحویل خواهد گرفت. تیم فنی با بررسی کالای مرجوعی و در صورت احراز ایراد مطروحه، نسبت به بازپرداخت وجه به حساب بانکی معرفی شده توسط خریدار اقدام خواهد کرد.

 

مدت زمان تحویل:

سفارش های نهایی شده حداقل طی 1 و حداکثر طی 5 روز کاری ارسال خواهند شد. بازه زمانی به نسبت محل ارسال، زمان ثبت سفارش و نوع سفارش می تواند متغیر باشد.

 

ساعت پاسخگویی:

تیم پشتیبانی و فنی این فروشگاه از ساعت 9 صبح لغایت 18 بعد از ظهر و تیم فروش از ساعت 9 صبح لغایت 17 بعد از ظهر پاسخ گوی مشتریان است.

 

نحوه پرداخت وجه:

دریافت وجه کالای خریداری شده از خریداران در حال حاضر از طریق واریز به حساب این فروشگاه و یا کارت به کارت انجام می شود.

 

شیوه حمل:

حمل سفارش به تقاضای خریدار می تواند توسط پست، تیپاکس و یا پیک (محدوده تهران) باشد.

 

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

پشتیبانی در گام اول از طریق تلفن های ثابت این فروشگاه و در صورت لزوم اعزام کارشناس به محل خریدار خواهد بود. در رابطه با خدمات پس از فروش لازم نیز کارشناس فنی نیاز را تشخیص و مراتب لازم را اعمال می دارد.

 

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي:

این فروشگاه خود را متعهد به رعایت قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده، تجارت الکترونیک و نیز مقررات مربوط به حفظ حریم شخصی و صیانت از مالکیت مشروع می داند.

 

نحوه ثبت شکایت:

شماره های پشتیبانی همواره پاسخ گوی مشتریان بوده و نسبت به دریافت و پیگیری شکایات ایشان اقدام می نمایند، همچنین صفحه اختصاصی برای ثبت شکایت در سامانه تعبیه خواهد شد.